De community
voor trouwleveranciers,
actief op gebied van (multi)culturele bruiloften
NEXT EVENT >>> 16.10.2024
Op 16 oktober is het volgende netwerkevent,
speciaal voor trouwleveranciers die zich richten op (multi)culturele bruiloften.
Dit keer staat het event in het teken van:
NETWERKEN
SOCIAL MEDIA
NAAMSBEKENDHEID vergroten
De vorige editie
In de eerste zeer succesvolle editie, hebben we het gehad over onze multi-/culturele doelgroep, het extra stukje service richting bruidsparen en het hoog houden van onze professionaliteit en kwaliteit. Daarna gingen we dieper in, in de kracht van samenwerken en de manieren waarop we dat kunnen doen. Met succes, want er zijn hele mooie samenwerkingen tot stand gekomen en waardevolle inzichten ontstaan.
WORKSHOPS
SOCIAL MEDIA & NAAMSBEKENDHEID
Dit keer draait alles om het netwerken, slim gebruik van social media en het vergroten van je naamsbekendheid. Met 2 experts op het gebied van marketing en social media, die ook affiniteit hebben met (multi)culturele bruiloften,
krijg je ins & outs over het:
- bouwen van een sterke basis voor jouw social media strategie
- vertellen van jouw unieke verhaal en hoe je dit kunt inzetten
- bereiken van jouw ideale doelgroep
- laten opvallen van jouw merk in de digitale wereld
- vergroten van jouw naamsbekendheid via social media.
LET OP: Je kunt tijdens het event kiezen tussen 2 workshops. Aashish gaat jou helpen met het vergroten van naamsbekendheid i.c.m. je positie innemen in de trouwbranche. Sharomy helpt met merkidentiteit, social media en content creatie. Je krijgt na afloop van het event de worksheets mee van beide workshops.
ONTMOET DE Sprekers
Er is tijd om te netwerken en tijd om te leren van 2 topexperts op het gebied van marketing en social media. Maak kennis met onze marketingexperts:
SHAROMY AUTAR | tHE BLOSSOM BAR | MARKETING EXPERT
Ik ben Sharomy Autar, een gepassioneerde marketeer met een schat aan ervaring en een liefde voor het bouwen van sterke merken. Mijn marketingcarrière heeft mij geleid langs een boeiend pad vol uitdagende projecten – van het uitrollen van productlanceringen voor Samsung tot het opzetten van succesvolle social media en brand awareness campagnes voor Westfield Mall of the Netherlands.
Sinds kort ben ik ook actief in de trouwbranche met mijn nieuwe onderneming, The Blossom Bar. Het is een spannend nieuw hoofdstuk waarin ik mijn creativiteit en passie voor storytelling volledig kan uiten.
Tijdens de volgende bijeenkomst zullen we samen werken aan het definiëren van jouw unieke merkidentiteit, waardoor je een solide basis hebt voor je social media strategie. Ontdek hoe je jouw verhaal kunt vertellen, je doelgroep kunt bereiken en jouw merk kunt laten opvallen in de digitale wereld. Ik heb er zin in, jullie ook?
Wedding King is een bekende naam in de trouwwereld. Bij zowel toekomstige bruidsparen, als bij trouwleveranciers. Hij verzorgt de meest prachtige en unieke decors. En weet je wat nu zo bijzonder is? De eigenaar, Aashish, heeft zijn naamsbekendheid opgebouwd, zonder zijn gezicht op social media te tonen. Het was dan ook een ware zoektocht om een foto te vinden, zodat jij kennis kan maken met het gezicht achter Wedding King. But here he is: meet Aashish! Het is niet gek dat hij een grote naamsbekendheid heeft gecreëerd: hij is afgestudeerd in marketing! Hoe fijn is het, dat hij een expert is in zijn vak, ook nog eens actief is in onze branche?! Tijdens het netwerkevent gaat hij jou helpen om inzicht te krijgen, zodat jij ook een grotere naamsbekendheid gaat creëren. Don’t miss out!
AASHISH | WEDDING KING | MARKETING EXPERT
SPECIAL GUEST!
Als kerst op de taart komt er een spraakmakende bekende gastspreker, die de living proof is op gebied van de kracht van een goede marketing. Meet onze gueststar van het event:
JURINO | SUPER DUSHI CHEF | CONTENT CREATOR | KOOKBOEKEN AUTEUR
Hij heeft 166K volgers op Instagram en 182K volgers op Facebook.
Jurino, beter bekend als Super Dushi chef, deelt dagelijks via zijn Facebook, Instagram en (later) TikTok accounts, kookvideo’s, waarmee hij meer dan een half miljoen volgers bereikt.
Zijn verhaal achter zijn succes en hoe hij dit heeft bereikt gaat hij tijdens het event met ons delen. Hoe gaaf is dat!?
Een kans die je niet mag missen!
TICKETS & PROGRAMMA
PROGRAMMA
17.30 INLOOP & NETWERKEN
18.30 SOCIAL MEDIA WORKSHOPS
19.30 SAMEN IN GESPREK
20.00 SUPER DUSHI CHEF
20.30 VRAGENVUUR EN NETWERK
21.30 EINDE
LOCATIE
Trouwlocatie Park de Heerlijkheid, Herikweg 5, 3193 KC Hoogvliet Rotterdam
TICKETS
Na een succesvolle eerste editie is dit event ook toegankelijk voor niet-leden.
Solo ticket: € 65
Duo ticket: € 120
Community-leden krijgen € 10,- korting per persoon. Informeer naar de kortingscode via Hamida
Tickets zijn NON-refundable (wij maken kosten voor het beschikbaar houden van jouw plek, het eten en drinken. Om die reden is het niet mogelijk om de kosten van de gekochte tickets te retourneren).
Tickets zijn inclusief eten, drinken en het volgen van één van de workshops. Je krijgt na afloop van het event de worksheets mee van beide workshops.
WEDDING BUSINESS COMMUNITY
De wedding business community is een platform, opgericht voor trouwleveranciers die actief zijn op gebied van (multi)culturele bruiloften. Het doel van dit platform is om op een laagdrempelige manier van elkaar te leren, te sparren, elkaar te verbinden en te versterken. Met als doel steeds meer te groeien en te professionaliseren.